Kotva
Projekty
 
 
Aktuality
VÁNOČNÍ BESÍDKA S PŘEKVAPENÍM
20.12.2018

16-17 HODIN V TĚLOCVIČNĚ ŠKOLY. PŘEKVAPENÍ JE OPRAVDU VELMI MILÉ - NENECHTE SI UJÍT :)

ČESKO ZPÍVÁ KOLEDY OD 18 HOD - MARIÁNSKÝ KOSTEL V KŘEŠICÍCH
12.12.2018

Středa 12.12.2018 od 17 hodin

RODIČOVSKÉ SCHŮZKY 22. LISTOPADU 2018
16.11.2018

Hodnocení školy za školní rok 2017/2018
16.11.2018

Podrobnosti najdete v sekci O nás/Hodnocení školy

Výroční zpráva 2017 /2018
5.11.2018

Chcete se dozvědět, co všechno naši žáci zažili v minulém školním roce? Co jsme dokázali a co plánujeme? Na stránkách je zveřejněna nová Výroční zpráva naší školy za školní rok 2017 /2018

VOLBY DO ŠKOLSKÉ RADY 2018
5.11.2018

Milí rodiče, dnešním dnem začíná 1.kolo voleb do školské rady. Navrhněte, prosím, dva kandidáty za rodiče žáků ve škole a lístek vhoďte do schránky důvěry na chodbě školy, popř. předejte dítěti, které lístek předá tř. učiteli/ce do 23.11.2018. Vaše dítě Vám dnes domů přinese podrobnější informace. Moc Vám děkujeme a těšíme se na spolupráci. Škola Křešice

ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍHO ROKU
15.8.2018

Seznam přijatých žáků do 1. třídy září 2018
24.4.2018

NAJDETE V SEKCI "PRO RODIČE"

MAŠKARNÍ PO JARNÍCH PRÁZDNINÁCH
22.2.2018

VÁNOČNÍ JARMARK
2.12.2017

DEN ZVÍŘÁTEK 8-9:30 DOLE ZA ŠKOLOU U KOSTELA
29.9.2017

DEN ZVÍŘÁTEK INFO FB

Prvňáčci v Litoměřickém deníku
11.9.2017

Litoměřický deník - ZŠ Křešice a její prvňáčci

Hodnocení školy
8.9.2017

najdete v sekci Onás/ Hodnocení školy

Týká se minulého školního roku 2016/2017

 

ČERVNOVÉ STANOVÁNÍ
16.8.2017

VIDEO NALEZNETE OD 17.8.2017 NA FB ZŠ A MŠ KŘEŠICE

Oslavy / 960 let obce Křešice
15.7.2017

V sobotu 15.7. 2017 se sejdeme ve 12:45 před OÚ Křešice s našimi žáky, kde jim zapůjčíme tričko s logem naší školy a půjdeme v průvodu naší obcí. Budeme moc rádi, když se sejdeme v hojném počtu. Děkujeme a budeme se těšit :)

Poslední týden ve škole
21.6.2017

 

KE STAŽENÍ:

INFORMACE / Závěr školního roku v ZŠ (Velikost: 730.21 kB)

Foto květen ZŠ Křešice
9.6.2017

Foto květen ZŠ Křešice

Po rozkliknutí odkazu vložte heslo, které jste dostali v sms zprávě.

Čísla fotek a počet objednaných kusů napište spolu se jménem dítěte a předejte a zaplaťte v pokladně nejpozději do pátku 16. června 2017.

Čísla fotek najdete v levém dolním rohu J

 

Ceny za fotky jsou:

1x upravený portrét 80,- Kč

a každá další fotka téhož čísla 20,- Kč

Příklad č. 1:

fotka č. 12 (4 kusy) = 1 fotka za 80,- Kč

a tři další fotky (3x20,- Kč) = 60,- Kč

Celkem za 4 fotky 140,- Kč

Příklad č. 2:

1x upravený portrét (např. č. 18) - 80,- Kč

1x upravený portrét (např. 22) - 80,- Kč

Celkem za 2 fotky 160,- Kč

společná fotka třídy 30,- Kč

Všechny fotky jsou ve formátu 13 x 18 cm.

Výlet do středověku - Poslův Mlýn
6.6.2017

Fotky na FB: ZŠ a MŠ Křešice

- ZDE ODKAZ VLEVO

KROUŽKY UZAVŘENY
30.5.2017

V MĚSÍCI ČERVNU JIŽ ZÁJMOVÉ KROUŽKY NEJSOU OTEVŘENY.

Marek Herman přednáška
25.5.2017

Třídní schůzky
20.4.2017

OZDRAVNÝ POBYT
29.5.2017

GLOBAL MONEY WEEK
27.3.2017

Přihlásili jsme se do projektu Světový týden vzdělávání o penězích a finanční gramotnosti.

Hlavní téma roku 2017 je motto: „Uč se, šetři, vydělávej“.

Výsledek obrázku pro GLOBAL MONEY WEEK

Noc s Andersenem
31.3.2017

Zapojili jsme se do projektu Skutečně zdravá škola
26.1.2017

Ples křešické školy již 20. ledna
9.1.2017

Psycholog Jan Svoboda
3.1.2017

Přijďte se s námi vánočně naladit :)
6.12.2016

Tradiční společné předvánoční setkání se blíží ...
24.11.2016

TERMÍNY KERAMICKÉHO KROUŽKU
21.11.2016

Další termíny kroužku KERAMIKY

        PONDĚLÍ       ÚTERÝ
          28.11.         29.11.
           5.12.           6.12.
          19.12.         20.12.

Těšíme se na další tvoření.

Plavání od pondělí, 14.11.2016
8.11.2016

PLAVÁNÍ LITOMĚŘICE / PLAVECKÝ KURZ

Každé pondělí, od 14. listopadu 2016 do 30. ledna 2017, bude jezdit celá škola na plavání do Litoměřic. POZOR - ZMĚNA ROZVRHU - K DISPOZICI V SEKCI "PRO RODIČE"

Kurz je povinný v rámci výuky TV – pouze žáci osvobození od TV oproti lékařskému potvrzení nemusí kurz absolvovat. Potvrzení od lékaře předejte třídnímu učiteli/učitelce. 

Učení si děti berou na první 2 hodiny a 5. vyučovací hodinu. Výuka ve křešické škole začíná v 8 hodin a končí ve všech třídách ve 12:40 hodin.

Odjezd na plavání od školy:          v 9:20 hodin             2.-5. třída

Odjezd na plavání od školy:          v 9:50 hodin             1. třída

Program:       Plavecký výcvik pod vedením instruktorů plavecké školy.

Termíny:        listopad: 14., 21., 28. / prosinec: 5., 12.,19. / leden:  9., 16., 23., 30.

  1. třída plave od 11:00-11:45 hodin, ostatní od 10:05-11:35 hodin.

 

S sebou:   Pohodlné sportovní oblečení i boty, plavky, ručník, pití, svačinu (školní rozdáme), mýdlo,

hřeben, gumičku na dlouhé vlasy. Prosíme, nedávejte dětem kapesné, přijedeme do školy

na oběd a chceme zamezit nezdravému stravování se brambůrky, bonbóny apod. před

jídlem, děkujeme za pochopení.

 

ŠKOLA SE ZAPOJILA DO PROJEKTU "CELÉ ČESKO ČTE DĚTEM"
26.10.2016

Kroužky 2016/2017
8.10.2016

ZAČÍNÁME OD 17. ŘÍJNA 2017

ZAČÍNÁME OD 17. ŘÍJNA

Aktivní škola - Proškoly.cz
4.10.2016

 

 

Rodiče

Portál Proškoly.cz poskytuje širokou nabídku on-line testů dostupných z jakéhokoliv počítače připojeného k internetu. Využívat ho tak děti mohou vaše děti nejen ve škole, ale i doma.

 

Procvičování znalostí do školy

Testy mohou žáci libovolně využívat nejen ve škole, ale i doma na svých počítačích. S rozšířením portálu o oblast cizích jazyků a pravopisných cvičení z českého jazyka se z portálu Proškoly.cz stává nový prostor pro každodenní přípravu do školy.

 

Rozvoj rozumových schopností

Portál Proškoly.cz umožňuje dětem kdykoliv procvičovat a ověřovat základní rozumové schopnosti - logika, paměť, prostorová představivost, vnímání, koncentrace apod. Na ty se v běžných hodinách kvůli vysokému počtu žáků ve třídě a omezenému času často nedostává, ačkoliv jsou nezbytnou podmínkou pro úspěšné zvládnutí školních povinností. Oproti klasickým školním testům nebo tištěným cvičebnicím je výhodou jejich okamžité vyhodnocení formou certifikátu, který si mohou děti uložit, vytisknout či poslat e-mailem a pochlubit se tak s dosaženým výsledkem.

Nové označení školních chodeb
21.9.2016

Jedeme do muzea
22.9.2016

Ve čtvrtek 22.9. jedou čtvrťáci do litoměřického muzea odkrývat tajemství středověkého pohřebiště.

Výsledek obrázku pro smrtí to nekončí výstava

MÁME MEDAILI - GRATULUJEME, PÁŤO!!!
16.9.2016

Běh po úštěckých schodech 16.9.2016
16.9.2016

Držte nám palce :)

RODIČE VÍTÁNI
9.9.2016

OPĚT JSME V TOMTO ŠKOLNÍM ROCE ZÍSKALI CESRTIFIKÁT RODIČE VÍTÁNICERTIFIKÁT

VINCENC ZAHRADNÍK 180 LET VÝROČÍ
31.8.2016

KDYŽ UŽ MUSÍ JEDNOU SKONČIT PRÁZDNINY, PAK PŘIPOMÍNKOU VINCENCE ZAHRADNÍKA.
Škola ve spolupráci se skanzenem a zastupiteli v Zubrnicích, obcí Křešice a Centrem Vincence Zahradníka uctí památku Vincence Zahradníka, ve středu, dne 31. srpna v 10:30 hod. na hřbitově v Křešicích u jeho opraveného hrobu.Vzpomínkový akt bude pokračovat u pamětní desky před budovou školy.

KDO TO BYL?
Život Vincence Zahradníka je spjat s naším regionem. Studoval v Litoměřicích, kde byl vysvěcen na kněze a působil v teologickém semináři. Deset let působil v Zubrnicích, šest let v Křešicích jako venkovský farář. Zemřel v Křešicích, kde je také pohřben. 

Byl to vlastenecký kněz, filosof a literát Vincenc Zahradník (1790-1836) patří k nejvýraznějším a nejpodnětnějším osobnostem první fáze českého národního obrození. Svou smířlivou, tolerantní povahou i svým charakterem, svým vědeckým a literárním dílem, svými názory na výchovu a zacházení s dětmi, je Vincenc Zahradník vhodným příkladem pro současnou dobu.

slavnostní zahájení školního roku 2016/2017
1.9.2016

POZVÁNKA PRO VŠECHNY ŠKOLÁČKY

Přihláška ke stravování - v sekci Školní jídelna
24.8.2016

ke stažení

Informace k závěru školního roku 2015/2016
21.6.2016

Informace k závěru školního roku (Velikost: 224.95 kB)

ŠKOLNÍ WEB JE V PRVNÍ DESÍTCE
20.5.2016

CELOREPUBLIKOVÁ SOUTĚŽ O NEJHEZČÍ WEB ŠKOLY. JSME MEZI 10 NEJÚSPĚŠNĚJŠÍMI

http://www.scoolweb.cz/finaliste2016/177/

NOVĚ - ALMANACH 1925/26-2015/16
4.3.2016

NOVÝ JÍZDNÍ ŘÁD AUTOBUSŮ
30.10.2015

Od 13. 12. 2015 bude obnoven ranní a odpolední spoj ke škole a od školy.

Škola je zapojena.....
30.10.2015

www.edulabcr.cz/program

 

 

CVIČENÍ PRO DOSPĚLÉ KAŽDÉ PONDĚLÍ OD 18-19:30 HOD.
19.10.2015

TANEČNÍ GYMNASTIKA


PŘIJĎTE SE PROTÁHNOUT :)

 
 
Virtuální prohlídka školy

 
 
Skutečně zdravá škola

 
 
Mapa webu
A
A
A

Desatero pro rodiče budoucích prvňáčků

DESATERO PRO RODIČE DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU Vstup do první třídy základní školy představuje pro dítě velkou životní změnu. Aby dítě mohlo zvládnout tuto náročnou situaci bez vážnějších problémů, mělo by být nejen dostatečně vývojové a sociálně zralé, ale také dobře připravené. Základní informace pro rodiče předškolního věku – co by mělo dítě zvládnout před vstupem do první třídy : 1. Dítě by mělo být dostatečně fyzicky a pohybově vyspělé, vědomě ovládat své tělo, být samostatné v sebeobsluze Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: • pohybuje se koordinovaně, je přiměřeně obratné a zdatné (např. hází a chytá míč, udrží rovnováhu na jedné noze, běhá, skáče, v běžném prostředí se pohybuje bezpečně) • svlékne se, oblékne i obuje (zapne a rozepne zip i malé knoflíky, zaváže si tkaničky, oblékne si čepici, rukavice) • je samostatné při jídle (používá správně příbor, nalije si nápoj, stoluje čistě, požívá ubrousek) • zvládá samostatně osobní hygienu (používá kapesník, umí se vysmrkat, umyje a osuší si ruce, použije toaletní papír, použije splachovací zařízení, uklidí po sobě) • zvládá drobné úklidové práce (posbírá a uklidí předměty a pomůcky na určené místo, připraví další pomůcky, srovná hračky) • postará se o své věci (udržuje v nich pořádek) 2. Dítě by mělo být relativně citově samostatné a schopné kontrolovat a řídit své chování Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: • zvládá odloučení od rodičů • vystupuje samostatně, má svůj názor, vyjadřuje souhlas i nesouhlas • projevuje se jako emočně stálé, bez výrazných výkyvů v náladách • ovládá se a kontroluje (reaguje přiměřeně na drobný neúspěch, dovede odložit přání na pozdější dobu, dovede se přizpůsobit konkrétní činnosti či situaci) • je si vědomé zodpovědnosti za své chování • dodržuje dohodnutá pravidla 3. Dítě by mělo zvládat přiměřené jazykové, řečové a komunikativní dovednosti Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: • vyslovuje správně všechny hlásky (i sykavky, rotacismy, měkčení) • mluví ve větách, dovede vyprávět příběh, popsat situaci apod. • mluví většinou gramaticky správně (tj. užívá správně rodu, čísla, času, tvarů, slov, předložek aj.) • rozumí většině slov a výrazů běžně užívaných v jeho prostředí • má přiměřenou slovní zásobu, umí pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno • přirozeně a srozumitelně hovoří s dětmi i dospělými, vede rozhovor, a respektuje jeho pravidla • pokouší se napsat hůlkovým písmem své jméno (označí si výkres značkou nebo písmenem) • používá přirozeně neverbální komunikaci (gesta, mimiku, řeč těla, aj.) • spolupracuje ve skupině 4. Dítě by mělo zvládat koordinaci ruky a oka, jemnou motoriku, pravolevou orientaci Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: • je zručné při zacházení s předměty denní potřeby, hračkami, pomůckami a nástroji (pracuje se stavebnicemi, modeluje, stříhá, kreslí, maluje, skládá papír, vytrhává, nalepuje, správně otáčí listy v knize apod.) • zvládá činnosti s drobnějšími předměty (korálky, drobné stavební prvky apod.) • tužku drží správně, tj. dvěma prsty třetí podložený, s uvolněným zápěstím • vede stopu tužky, tahy jsou při kreslení plynulé, (obkresluje, vybarvuje, v kresbě přibývají detaily i vyjádření pohybu) • umí napodobit základní geometrické obrazce (čtverec, kruh, trojúhelník, obdélník), různé tvary, (popř. písmena) • rozlišuje pravou a levou stranu, pravou i levou ruku (může chybovat) • řadí zpravidla prvky zleva doprava • používá pravou či levou ruku při kreslení či v jiných činnostech, kde se preference ruky uplatňuje (je zpravidla zřejmé, zda je dítě pravák či levák) 5. Dítě by mělo být schopné rozlišovat zrakové a sluchové vjemy Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: • rozlišuje a porovnává podstatné znaky a vlastnosti předmětů (barvy, velikost, tvary, materiál, figuru a pozadí), nachází jejich společné a rozdílné znaky • složí slovo z několika slyšených slabik a obrázek z několika tvarů • rozlišuje zvuky (běžných předmětů a akustických situací i zvuky jednoduchých hudebních nástrojů) • rozpozná rozdíly mezi hláskami (měkké a tvrdé, krátké a dlouhé) • sluchově rozloží slovo na slabiky (vytleskává slabiky ve slově) • najde rozdíly na dvou obrazcích, doplní detaily • rozlišuje jednoduché obrazné symboly a značky i jednoduché symboly a znaky s abstraktní podobou (písmena, číslice, základní dopravní značky, piktogramy) • postřehne změny ve svém okolí, na obrázku (co je nového, co chybí) • reaguje správně na světelné a akustické signály 6. Dítě by mělo zvládat jednoduché logické a myšlenkové operace a orientovat se v elementárních matematických pojmech Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: • má představu o čísle (ukazuje na prstech či předmětech počet, počítá na prstech, umí počítat po jedné, chápe, že číslovka vyjadřuje počet) • orientuje se v elementárních počtech (vyjmenuje číselnou řadu a spočítá počet prvků minimálně v rozsahu do pěti (deseti) • porovnává počet dvou málopočetných souborů, tj. v rozsahu do pěti prvků (pozná rozdíl a určí o kolik je jeden větší či menší) • rozpozná základní geometrické tvary (kruh, čtverec, trojúhelník atd.) • rozlišuje a porovnává vlastnosti předmětů • třídí, seskupuje a přiřazuje předměty dle daného kritéria (korálky do skupin podle barvy, tvaru, velikosti) • přemýšlí, vede jednoduché úvahy, komentuje, co dělá („přemýšlí nahlas“) • chápe jednoduché vztahy a souvislosti, řeší jednoduché problémy a situace, slovní příklady, úlohy, hádanky, rébusy, labyrinty • rozumí časoprostorovým pojmům (např. nad, pod, dole, nahoře, uvnitř a vně, dříve, později, včera, dnes), pojmům označujícím velikost, hmotnost (např. dlouhý, krátký, malý, velký, těžký, lehký) 7. Dítě by mělo mít dostatečně rozvinutou záměrnou pozornost a schopnost záměrně si zapamatovat a vědomě se učit Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: • soustředí pozornost na činnosti po určitou dobu (cca 10-15 min.) • „nechá“ se získat pro záměrné učení (dokáže se soustředit i na ty činnosti, které nejsou pro něj aktuálně zajímavé) • záměrně si zapamatuje, co prožilo, vidělo, slyšelo, je schopno si toto po přiměřené době vybavit a reprodukovat, částečně i zhodnotit • pamatuje si říkadla, básničky, písničky • přijme úkol či povinnost, zadaným činnostem se věnuje soustředěně, neodbíhá k jiným, dokáže vyvinout úsilí a dokončit je • postupuje podle pokynů • pracuje samostatně 8. Dítě by mělo být přiměřeně sociálně samostatné a zároveň sociálně vnímavé, schopné soužití s vrstevníky ve skupině Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: • uplatňuje základní společenská pravidla (zdraví, umí požádat, poděkovat, omluvit se) • navazuje kontakty s dítětem i dospělými, komunikuje s nimi zpravidla bez problémů, s dětmi, ke kterým pociťuje náklonnost, se kamarádí • nebojí se odloučit na určitou dobu od svých blízkých • je ve hře partnerem (vyhledává partnera pro hru, v zájmu hry se domlouvá, rozděluje a mění si role) • zapojí se do práce ve skupině, při společných činnostech spolupracuje, přizpůsobuje se názorům a rozhodnutí skupiny • vyjednává a dohodne se, vyslovuje a obhajuje svůj názor • ve skupině (v rodině) dodržuje daná a pochopená pravidla, pokud jsou dány pokyny, je srozuměno se jimi řídit • k ostatním dětem se chová přátelsky, citlivě a ohleduplně (dělí se o hračky, pomůcky, pamlsky, rozdělí si úlohy, všímá si, co si druhý přeje) • je schopno brát ohled na druhé (dokáže se dohodnout, počkat, vystřídat se, pomoci mladším) 9. Dítě by mělo vnímat kulturní podněty a projevovat tvořivost Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: • pozorně poslouchá či sleduje se zájmem literární, filmové, dramatické či hudební představení • zaujme je výstava obrázků, loutek, fotografii, návštěva zoologické či botanické zahrady, statku, farmy apod. • je schopno se zúčastnit dětských kulturních programů, zábavných akcí, slavností, sportovních akcí • svoje zážitky komentuje, vypráví, co vidělo, slyšelo, dokáže říci, co bylo zajímavé, co jej zaujalo, co bylo správné, co ne • zajímá se o knihy, zná mnoho pohádek a příběhů, má své oblíbené hrdiny • zná celou řadu písní, básní a říkadel • zpívá jednoduché písně, rozlišuje a dodržuje rytmus (např. vytleskat, na bubínku) • vytváří, modeluje, kreslí, maluje, stříhá, lepí, vytrhává, sestavuje, vyrábí • hraje tvořivé a námětové hry (např. na školu, na rodinu, na cestování, na lékaře), dokáže hrát krátkou divadelní roli 10. Dítě by se mělo orientovat ve svém prostředí, v okolním světě i v praktickém životě Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: • vyzná se ve svém prostředí (doma, ve škole), spolehlivě se orientuje v blízkém okolí (ví, kde bydlí, kam chodí do školky, kde jsou obchody, hřiště, kam se obrátit když je v nouzi apod.) • zvládá běžné praktické činnosti a situace, s nimiž se pravidelně setkává (např. dovede vyřídit drobný vzkaz, nakoupit a zaplatit v obchodě, říci si o to, co potřebuje, ptá se na to, čemu nerozumí, umí telefonovat, dbá o pořádek a čistotu, samostatně se obslouží, zvládá drobné úklidové práce, je schopno se starat o rostliny či drobná domácí zvířata) • ví, jak se má chovat (např. doma, v mateřské škole, na veřejnosti, u lékaře, v divadle, v obchodě, na chodníku, na ulici, při setkání s cizími a neznámými lidmi) a snaží se to dodržovat • má poznatky ze světa přírody živé i neživé, lidí, kultury, techniky v rozsahu jeho praktických zkušeností (např. orientuje se v tělesném schématu, umí pojmenovat jeho části i některé orgány, rozlišuje pohlaví, ví, kdo jsou členové rodiny a čím se zabývají, rozlišuje různá povolání, pomůcky, nástroje, ví, k čemu jsou peníze, zná jména některých rostlin, stromů, zvířat a dalších živých tvorů, orientuje se v dopravních prostředcích, zná některé technické přístroje), rozumí běžným okolnostem, dějům, jevům, situacím, s nimiž se bezprostředně setkává (např. počasí a jeho změny, proměny ročních období, látky a jejich vlastnosti, cestování, životní prostředí a jeho ochrana, nakládání s odpady) • přiměřeným způsobem se zapojí do péče o potřebné • má poznatky o širším prostředí, např. o naší zemi (města, hory, řeky, jazyk, kultura), o existenci jiných zemí a národů, má nahodilé a útržkovité poznatky o rozmanitosti světa jeho řádu (o světadílech, planetě Zemi, vesmíru) • chová se přiměřeně a bezpečně ve školním i domácím prostředí i na veřejnosti (na ulici, na hřišti, v obchodě, u lékaře), uvědomuje si možná nebezpečí (odhadne nebezpečnou situaci, je opatrné, neriskuje), zná a zpravidla dodržuje základní pravidla chování na ulici (dává pozor při přecházení, rozumí světelné signalizaci) • zná faktory poškozující zdraví (kouření) • uvědomuje si rizikové a nevhodné projevy chování, např. šikana, násilí